piątek, 28 sierpnia 2015

3. Mała tradycja

Witam robaczki! : )


Mała tradycja - owsianka. Taka niepozorna, a można z niej stworzyć prawdziwe cudo i co najlepsze na wiele sposobów, myślę ze każdy znajdzie wariant dla siebie. Jaka jest wasza ulubiona wariacja na owsiankę
Dzisiaj troszkę poszalałam ze zdjęciami, musicie mi wybaczyć ale nie mogłam się zdecydować : D

owsianka na mleku sojowym z owocami, pestkami dyni, jagodami goji, miętą i polewą czekoladową


                                                 
Jakie plany na dziś życzę pogodnego i udanego dnia! : )
Zostawiam moja nutkę na dzisiaj: klik  

10 komentarzy:

  1. Owsianka - królowa śniadań :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam owsianki! Ta tu prezentuje się wyśmienicie :)
    http://nackany-zeszycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez, dobra na każdą porę : ) dziękuję : D

      Usuń
  3. Twoje mają taką cudowną konsystencję *.* Ja dzisiaj zabieganie, komentuję teraz z telefonu w tramwaju :P

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Taką wypasioną owsiankę to rozumiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, poszalałaś z dodatkami w owsiance :3 Idealna, jeszcze letnia kompozycja smaków..

    Moja ulubiona owsianka- karobowa, niedawno odkryta :D

    OdpowiedzUsuń
  6. owsianeczka wspaniała <3 Pogodziłam się z nią ostatnio i znów mogłabym ją jeść na kg :)

    OdpowiedzUsuń