niedziela, 30 sierpnia 2015

5. Pudding, małe wyzwanie i coś jeszcze : )

Witam Was robaczki! : D 

Do zrobienia dzisiejszego śniadania zainspirował mnie pudding Ewy: klik  
dość dawno śniadań tego typu  nie robiłam, więc trzeba był to naprawić : )
Jeśli chodzi o małe wyzwanie, to mam na myśli zrobienie sobie tygodnia wegańskiego. Nie wspominałam wcześniej ale jestem wegetarianką, a nad weganizmem myślałam już jakiś czas, nie wiem, czy zdecyduje się zrezygnować na stale z produktów które wyklucza weganizm, ale jedno wiem na pewno - wegetarianką nadal będę. Jest do dla mnie ciekawe doświadczenie i mam nadzieję ze się uda! Trzymajcie kciuki : )



Pudding z kaszki orkiszowej na mleko kokosowo-ryżowym z domowym sorbetem*, malinami, tahini i miętą





*sorbet -  zblendowane 3 brzoskwinie, banan i cynamon 

Przepis: 
łyżki kaszki orkiszowej 
1,5 szklanki mleka kokosowo ryżowego 
ziarenka wanilii 
kaszkę ugotować na mleku, przelać do miseczki i gdy ostygnie wstawi do lodówki na noc, rano  podawać z dodatkami i zajadać : ) 

I obiecane coś jeszcze, czyli muffinki które robiłam jakiś czas temu, wiec nie wegańskie (przepis niebawem) 


9 komentarzy:

  1. Cóż, jeśli czujesz taką potrzebę, masz chęć spróbować, to powodzenia! Ja bym nie wytrzymała :P


    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie dałabymn rady..Za bardzo kocham placki i naleśniki :(A Pudding rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo ale będę szukała zamiennikow : ) dziękuję : *

      Usuń
  3. Jakie piękne zdjęcia! :) Sorbet brzoskwiniowo-bananowy, pasowałoby masło orzechowe :) A muffiny to już biją na głowę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj racja moglam dodac, następnym razem nie zapomnę : ) i dziękuję, bardzo mi milo : D

      Usuń
  4. Dawno nie jadłam puddingu ;) Kusi!

    OdpowiedzUsuń
  5. raz jadłam, dobra dwa. Ale nasiona chia trzymam na szybkie śniadania jak nie mam czasu ich przygotować, na razie dam radę przez ten tydzień :D

    OdpowiedzUsuń