wtorek, 1 września 2015

6. Na nowy start


Borówkowy krem owsiany z gruszkami duszona w syropie klonowym i cynamonie, pestkami dyni i migdałami 

 Przepis: 
  • łyżki płatków owsianych 
  • łyżki płatków orkiszowych 
  • łyżka mielonego siemienia lnianego 
  • 1, 5 szklanki mleka sojowego 
  • 1 szklanka borówek 
  • 2 małe gruszki lub 1 duż
  • łyżki syropu klonowego
  • cynamon (duużo cynamonu :D )
  • trochę wody do podlania gruszek 
Płatki  wraz z borówkami gotować na mleku do gęstości, następnie zblendować. ( Ja swój krem zostawiłam w lodówce na cala noc ale można zajadać od razu ). Na patelnie wlać syrop i wodę, położyć gruszki i zasypać cynamonem, dusić pod przykryciem dopóki nie zmiękną i nabiorą koloru. 

Każdy się spieszy, odbiega gdzieś w daleka przyszłość zapominając o teraźniejszości, o drobiazgach, o uśmiechu, o chwili dla siebie. o pielęgnowaniu tej chwili. 

11 komentarzy:

  1. Borówki i gruszki razem? Jeszcze nie próbowałam, ale wygląda hipnotycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez próbowałam tego połaczenia pierwszy raz ale powiem Ci ze jest dobre : D

      Usuń
  2. Pychotka. Mnie podoba się bardziej wersja "na noc w lodówce" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego połączenia jeszcze nie jadłam,ale z chęcią wypróbuję!

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początku myślałam że to pieczone ziemniaki :D
    http://iwonka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha o tym samym pomyslalam po zrobieniu zdjecia rano : D

      Usuń
  5. Uwielbiam takie miseczki! Coś cudownego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pestki dyni w tym przypadku super sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam, że są to pieczone ziemniaki haha :)

    OdpowiedzUsuń