środa, 2 września 2015

7. Bo się spieszę

Witam robaczki! 


Jak pierwszy dzień w szkole? Mam nadzieję, że udany! : ) Ja nie ukrywam, jestem trochę zmęczona, odzwyczaiłam się od szkolnego trybu życia, trzeba się przestawić.
Zastrzyk energii przed szkołą zapewniła mi pyszna owsianka - królowa śniadań.
Waniliowo-bananowa
budyniowa owsianka z malinami, borówkami, bananem, płatkami migdałów, tahini, batonikiem z daktyli i orzechó
Przepis:
łyżki płatków owsianych 
1 czubata łyżka proszku budyniowego (u mnie waniliowy) 
1,5 szklanki mleka sojowego 
1 banan 
maliny, borówki (według uznania)
łyżeczka tahini 
łyżka płatków migdałó
pół batonika z daktyli i orzechów (oczywiście można pominąć lub dodać zwykle suszone daktyle) 
Płatki zalewamy szklanką mleka i gotujemy, po paru minutach dodajemy pól rozdrobnionego banana i mieszamy, po chwili wlewamy proszek budyniowy rozrobiony w połowie szklanki mleka, gotujemy ok 3 minut mieszając, podajemy z dodatkami i zajadamy : )



8 komentarzy:

  1. Owsianka pełna energii - to rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieudany tak bardzo że mam ochotę wyskoczyć przez okno :)
    Ale owsianka po królewsku! <3

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi narobiłaś ochotę na owsiankę! Ona jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! <3 To musisz sobie taka zaserwowac : )

      Usuń
  4. Jejku !! To musiało być przepyszne :) Tyle pysznych składników w jednej miseczce :) Nie dość, że owsianka, to jeszcze budyniowa, waniliowa i z mnóstwem pysznych owoców :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku !! To musiało być przepyszne :) Tyle pysznych składników w jednej miseczce :) Nie dość, że owsianka, to jeszcze budyniowa, waniliowa i z mnóstwem pysznych owoców :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zjadłabym taką owsiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ulubione połączenie w owsiance - banan i borówki, mniam!

    OdpowiedzUsuń