piątek, 4 września 2015

8. Pudding chia i nie tylko

Hejka Robaczki

Dzisiaj mogłam pospać dłużej, bo śniadanie już na mnie czekało w lodowce <3 
Lubicie chia? Według mnie te nasionka są rewelacyjne! : ) 
A od dziś weeneknd i odpoczynek ;) Co do wegańskiego tygodnia hmm szlo super do dzisiaj bo w puddingu jogurt : D Ale i tak jestem zadowolona ze mogłam spróbować czegoś nowego, niedługo może zamieszczę jakieś przepisy obiadowo- kolacyjne, jeśli chcecie, a i jutro przepis naaaa..... muffinki! <3
Pudding chia na mleczku kokosowym i jogurcie, borówki i maliny : )
A tak spędzam popołudnie :) muzyka i kredki duet idealny 

10 komentarzy:

  1. U Ciebie też dziś chia, jakie kolorowe! :) bardzo ładne zdjęcie i jestem pod wrazeniem rysunku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie rysujesz! Wyczekuję przepisów jutrzejszych!!!


    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz niesamowity talent do rysowania! A ten pudding-pycha!
    Zapraszam:
    http://nackany-zeszycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie jadłam chia, ale muszę to zmienić. A obrazek podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, chia jest rewelacyjna i dziękuję bardzo : )

      Usuń