sobota, 5 września 2015

9. Sezon na figi

Witam Robaczki! 

Dzisiaj moje ukochane połączenie śniadaniowe: figi i miód <3
Lubicie figi? Według mnie pyszne są zarówno suszone jak i świeże. Jakie plany na sobotę? Leniwie czy aktywnie? Trzeba korzystać z weekendu na 100% :) Więc uśmiech na twarz proszę :D

Bułka kukurydziana z serkiem śmietankowym, figami i miodem 

Pełnoziarniste bananowo-kokosowe muffinki z daktylami i czekoladą

Przepis:
szklanka mleka sojowego
2 jajka
2 zblendowane banany
4 łyżki oleju kokosowego
1,5 szklanki mąki orkiszowej/ pszennej pełnoziarnistej
0,5 szklanki mąki kokosowej
2 łyżki wiórek kokosowych
1 łyżeczka proszku do pieczenia
pare daktyli do środka
2 rządki gorzkiej czekolady
W jednej misce mieszamy suche składniki, w drugiej mokre. Płynne składniki wlewamy do suchych, a daktyle i czekoladę  kroimy na mniejsze kawałki. do foremek wylewamy po łyżce ciasta i wkładamy daktyle i zakrywamy pozostałym ciastem, na wierzch wysypujemy kawałki czekolady. Pieczemy około 20-25 minut w 180 stopniach. Smacznego! :)

A tak się prezentują po wystudzeniu i posypaniu cukrem pudrem :) 



10 komentarzy:

  1. O tak uwielbiam figi, chętnie zjadłabym tę kanapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W weekend stawiam na regenerację, tym bardziej w ten bo coś mi odwaliło i ćwiczyłam wczoraj z Chodakowską. Każdy. Krok. Boli. </3
    Figi na kanapce, muszę spróbować! Polecam połączenie z serem pleśniowym, mimo że nie każdy lubi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej no to regeneracja potrzebna! : ) Ja uwielbiam to połączenie ale akurat nie miałam sera pleśniowego ; )

      Usuń
    2. W takim razie koniecznie się wyposaż, serio, orgazm dla kubków smakowych <3

      Usuń
  3. Fig nie jadłam nigdy, czuję że coś tracę :'( Pysznie u Ciebie - kocham bułki kukurydziane a muffinki prezentują się super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo : ) A figi naprawde polecam sprobowac : D

      Usuń
  4. I ja teraz kupiłam figi! Już nie mogę się doczekać kiedy zrobię z nimi grzanki <3

    OdpowiedzUsuń