sobota, 19 września 2015

21. Jeszcze lato czuć

Witajcie Robaczki!

Letnia aura nadal trwa, cudownie jest móc wyjść rano do ogródka, żeby coś z niego przemycić do miseczki pełnej cieplutkiej owsianki. Wszystko z rana pokryte jest rosą, kwiaty dopiero budzą się po chłodnej nocy, wyglądają pięknie, ciężko jest mi nawet te widoki opisać, po prostu trzeba to zobaczyć, więc zrobiłam trochę zdjęć :) Zobaczcie sami, ale najpierw owsianka
  Owsianka z sojowym mleczkiem kokosowym, bananem, figami, miodem i melisą 
miseczka zaparowała od ciepła ale lubię to zdjęcie, ma coś w sobie :) 


A teraz coś innego 










9 komentarzy:

  1. Szczęściara z Ciebie, własn ogródek to super spawa :3

    OdpowiedzUsuń
  2. a u mnei dziś pogoda juz typowo jesienna. pyszna ta owsianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę napisać, że uwielbiam ten miseczko-kubek, mam ten sam i jest genialny haha :D i owsianki na mleczku kokosowym z chęcią bym skosztowała, bo nie miałam okazji, jakoś nie umiem się zmotywować do kupienia mleczka kokosowego :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam owsianke !


    www.konieczkoo.blogspot.com u mnie fit przepisy :)Na których udało mi się pozbyc 15 kg ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszne połączenie smaków ;)
    A takie same winogrona miałam jeszcze kilka lat temu na działce - oplatały altankę, ale jak się rozrosły to słońce nie dochodziło do jej wnętrza i zostało wycięte :/ Ale teraz czasem mam takie od babci ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszne połączenie smaków ;)
    A takie same winogrona miałam jeszcze kilka lat temu na działce - oplatały altankę, ale jak się rozrosły to słońce nie dochodziło do jej wnętrza i zostało wycięte :/ Ale teraz czasem mam takie od babci ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałości śniadaniowe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Co jak co ale umiesz apetycznie podać owsiankę :D
    Też mamy winogrona na ogródku :P Można tak stać przy nich i jeść i jeść i jeść :P

    OdpowiedzUsuń