wtorek, 29 września 2015

29. Biszkoptowy z gryczanej

Gryczany omlet biszkoptowy z gruszką duszoną w cynamonie i miodzie, bananem, tahini, pistacjami podany z jogurtem naturalnym z miodem 



Przepis:
2 jajka
łyżki maki gryczanej 
szczypta soli 
można dodać coś do posłodzenia: miód/cukier/stewie ( mój omlet miał tak słodkie dodatki, że pominęłam tą opcję
Ubijamy białka z solą na sztywną pianę, dodajemy żółtka i ewentualnie nasz słodzik, nadal ubijamy, na koniec przesiewamy po łyżce mąki delikatnie mieszając, smażymy na lekko natłuszczonej patelni z dwóch stron pod przykryciem.

Jak widzicie zmieniłam trochę wygląd bloga, mam nadzieję ze na plus :D 

Czy tylko mi tak szybko ucieka czas? Już prawie październik, a niedługo będzie można oglądać świąteczne reklamy  w telewizji. Stop! Liczy się to, co jest teraz, dzień dzisiejszy.






7 komentarzy:

  1. Duuuży plus za pistacje i duszoną gruszkę, a o tej "puchatości" omleta już nie wspominając :) oj mnie też czas szybko ucieka, szczególnie ten wolny, przydałby się jeden dzień przerwy od wszystkiego :P

    OdpowiedzUsuń
  2. aż ślinka cieknie!

    zapraszam do siebie! www.make-life-green.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za pyszne połączenie ;) I jeszcze super fotki tych pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak gryką zacząć dzień :D
    My chcemy już święta! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie tylko Tobie...mnie ten miesiąc uciekł między palcami :(

    OdpowiedzUsuń
  6. biszkoptowy ostatnio w wakacje jadłam! :O

    OdpowiedzUsuń