sobota, 12 września 2015

16. Gryczana na słodko?

Witajcie robaczki! 
Jak nastroje w niedzielny poranek? U mnie pogoda nie zbyt dopisuje, trochę ponuro na oknem ale podobno mają wrócić upały, nie do ogarnięcia ta pogoda :) 
Uwielbiam kaszę gryczaną, jednak na słodko jadłam ją po raz pierwszy i jak dla mnie nadal jest pyszna :D A później może pojawi się jeszcze jedna notka, może jakieś muffinki? :) 




Kasza gryczana z jogurtem naturalnym, karmelizowanym bananem*, tahini i migdałami 


 * smażony na teflonie z łyżką masła i miodu lipowego 

7 komentarzy:

  1. Fajna jest na słodko! A to niepalona czy palona była? :P


    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam okazji próbować kaszy gryczanej na słodko,jednak myślę,że to jest bardzo dobry pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od dziecka jestem fanką kaszy gryczanej :) a Twoja wersja na słodko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na starą, dobrą kaszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a na słodko jak najbardziej : )

    OdpowiedzUsuń