niedziela, 6 września 2015

10. Idzie jesień...no to dynia!

Hej Robaczki!

Dynię w końcu mam i ja! Taką prosto z ogródka <3 Szybko wylądowała w piekarniku i zrobiłam z niej mus. Czuć już jesienne klimaty, oby były pełne koloru! Ta pora roku kojarzy mi się z dobra książką lub filmem i dużym kubkiem ciepłej herbaty, a Wy jak nastawieni na jesień
Śniadanie w nowej miseczce- obowiązkowo : ) 
Najpierw był mus <3 


Później kaszka orkiszowa z musem z dyni, pestkami dyni, jagodami goji, gruszkami, borówkami i tahini <3

Czyli baardzo nieskromnie mówiąc same pyszności  : ) 

4 komentarze:

  1. Mogą dynia właśnie czeka, żeby się nią zająć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak , ja też jutro biegnę kupić jakąś okrągłą sztukę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyobrażam sobie, jakie to musiało być cudowne !! :) Nie dość, że zawiera dynię, to jeszcze mnóstwo pysznych dodatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyobrażam sobie, jakie to musiało być cudowne !! :) Nie dość, że zawiera dynię, to jeszcze mnóstwo pysznych dodatków ;)

    OdpowiedzUsuń