sobota, 12 września 2015

15. Naleśniki co współpracować nie chciały

Witam Was Robaczki!

Dziś leniwy sobotni poranek, mam więcej czasu na pyszne eksperymentowanie w kuchni, czego efektem są naleśniki :D Były 3 ale jeden to bardzo upierdliwy osobnik i nie chciał w całości wylądować na talerzu :) Są więc 2 smacznie zrolowane naleśniczki! <3

Owsiano-dyniowe naleśniki z ricottą, figami, gruszką, tahini, migdałami i miętą 

Przepis:
150 ml mleka sojowego
1 jajko
2 łyżki puree z dyni
45g mąki
szczypta soli 
 Dodatkowo:
2 figi
1 gruszka
100g ricotty 
2 łyżki migdałów w płatkach 
1 łyżka tahini
listki mięty 
Jajko wymieszać z polowa mleka, przesiać make i dolać resztę płynu, odstawić do lodówki na ok 30 min. smażyć naleśniki na rozgrzanej patelni i podawać z dodatkami, Smacznego! :) 


10 komentarzy:

  1. Jejuniu, najlepsze nadzienie na świecie *-* Proszę mi takie wysłać paczką ekspresową <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieciorkowe? Musiałby smakować ciekawie, ale jakie grube <3 Figa, gruszka i tahini - ostatnio moje ulubione smaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta mąka jest super, nadaje fajny posmak : )
      ostatnio to tez moje ukochane klimaty <3

      Usuń
  3. Och... Pyszności! A ja nigdzie nie mogę znaleźć tahini :(
    Zapraszam:
    http://nackany-zeszycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby moje naleśniki tak wygladały! Cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne grube!A gdzie kupujesz tahini? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naleśniki z figą to obłęd..., wyglądają nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje naleśniki też rzadko ze mną współpracują :P

    zapraszam:
    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. naleśniki z ricottą smakują wspaniale : ) w każdej postaci!

    OdpowiedzUsuń