czwartek, 5 listopada 2015

52. W podobnym klimacie


Pełnoziarnisty omlet biszkoptowy z mozarellą, pomidorami, ziołami, kiełkami brokuła i roszponką 
Przepis:
3 białka 
2 żółtka
3 łyżki wody
2 łyżki mąki pełnoziarnistej 
szczypta soli
pomidor
pół kulki mozarelli 
kiełki, roszponka 
przyprawy (u mnie czarnuszka, oregano, bazylia, pieprz)
 Białka z solą ubijamy na sztywną pianę, w małej miseczce mieszamy żółtka z wodą i mąką, dodajemy stopniowo do białek. Wylewamy masę na lekko natłuszczoną patelnie i smażymy chwilę pod przykryciem, następnie układamy pomidora, mozarellę(pokrojone w plasterki) i przewracamy omlet na drugą stronę, ponownie przykrywamy i smażymy jeszcze kilka sekund.Podajemy z kiełkami, roszponką i posypujemy ziołami.




I znów nie mogę zorganizować czasu, totalny chaos zawładną moją głową.

11 komentarzy:

  1. zakochałam się w Twoim śniadanku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś Cię wzięło na wytrawne smaki :P Ale taka zmiana czasem jest potrzebna. Ja też wszędzie czuję chaos, to od natłoku planów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja omlety nie robię z mąką.. i zazwyczaj to jajko i warzywa.. jak robisz pełnoziarnistego?
    Podrzuć pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mozzarella z pomidorami w omlecie- ideał :D Również mam w głowie chaos i mimo nagłego "zasobu" wolnego czasu, nie umiem go wykorzystać i skupić się na niczym konkretnym

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to pięknie wygląda, aż ma się ochotę jeść xd muszę kiedyś to zrobić 😘
    Pozdrawiam i zapraszam

    Www.aleksandrakobylnik.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla nas byłby to idealny wręcz obiad :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy nie dodawałam mąki i zawsze mi taki trochę "jajeczny" wychodził, ale ten wygląda tak zachęcająco, że... chyba sobie na obiad kiedyś zaserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda pysznie! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń