czwartek, 12 listopada 2015

57. Za mgłą

Granola z patelni z kurkumą, jagodami goji, wiórkami kokosowymi, płatkami migdałowymi podana z jogurtem naturalnym, śliwkami i domowym masłem orzechowym

 Przepis:
3 łyżki płatków owsianych 
1 łyżka płatków jaglanych 
1 łyżka wiórek kokosowych 
1 łyżka płatków migdałowych
1 łyżka jagód goji
1 solidna łyżeczka miodu
szczypta kurkumy 

Płatki prażymy na patelni, dodajemy miód i dokładnie mieszamy, zostawiamy chwilę na ogniu pilnując, by się nie przypaliło, na koniec dodajemy resztę składników i prażymy ok 2 minut mieszając.

 

12 komentarzy:

  1. no kurkumy to jeszcze do granoli nie dawałam.. bardzo wyczuwalna? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam tylko szczyptę, więc nie jest bardzo wyczuwalna ale według mnie świetnie podkreśla smak :)

      Usuń
  2. Uwielbiam taką aromatyczną chrupiącą granolę! Dodatek kurkumy jest niesamowicie pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Granola z patelni to idealna propozycja, gdy tej domowej z piekarnika brak, a mamy ogromną ochotę na coś chrupkiego, zdrowego i oblepionego miodem! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurkuma do granoli? Hmmm, ciekawe, ciekawe. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko wyobrazić mi sobie granolę z dodatkiem kurkumy, ale wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak mi tylko płatków migdałowych, ale zamiast nich mogłabym użyć orzechów laskowych. :D
    Jak to świetnie wygląda, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam granoli z patelni :D W sumie to taka prostrza wersja tej piekarnikowej :3
    Jednak wygląda bardzo smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie granole znikają u nas zbyt szybko :D Dlatego my też już robimy od razu takie jedno porcjowe a nie na zapas :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj taka domowa granola to jest coś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. raz próbowałam zrobić granolę z patelni, ale ją zjarałam. Mam wybitny talent :D

    OdpowiedzUsuń