wtorek, 17 listopada 2015

59. Kawa i marchewka

Marchewkowo-kawowe muffiny z nutą cynamonu i granatem 


Przepis:
1 szklanka mąki (u mnie owsiana i pszenna pełnoziarnista)
1 łyżeczka proszku do pieczenia
2 łyżki kawy rozpuszczalnej 
1 łyżeczka cynamonu
2 małe jajka 
szklanka mleka sojowego
2 łyżki miodu 
2 małe marchewki 

Marchewki zetrzeć na grubszych oczkach, dodać jajka. mleko i miód, w drugiej misce wymieszać suche składniki i wlać płynne, dokładnie wymieszać na gładką masę, przelać do foremek i piec 25 minut w 180 stopniach.
 

13 komentarzy:

  1. Swego czasu bardzo często robiłyśmy ciasto marchewkowe :P A takie muffiny na śniadanie byłyby bardzo mile widziane, choć bez kawy ;)

    Zapraszamy przy okazji do wzięcia udziału w naszym konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki czerwony granat Ci się trafił, u mnie same takie bladziutkie w tym roku... A marchewkowe muffinki to ja wręcz uwielbiam. Marchew to jesienny smak zaraz po dyni i jabłku z cynamonem :) O tak, i kawa - te muffiny są zdecydowanie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki czerwony granat Ci się trafił, u mnie same takie bladziutkie w tym roku... A marchewkowe muffinki to ja wręcz uwielbiam. Marchew to jesienny smak zaraz po dyni i jabłku z cynamonem :) O tak, i kawa - te muffiny są zdecydowanie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem co lepsze... zdjęcia czy przepis <3 Pojadłabym ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjadłabym, wygląda smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ połączenie smaków :) I ten granat- wybuchowo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. przepis kreatywny, nie wiem czy wpadłabym na połączenie marchewki z kawą ;o
    Myślę, że musze zaryzykować i wypróbować twoje babeczki :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, marchewkę z cynamonem łączyłam, ale z kawą to jeszcze nie. Muszę spróbować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszne !! :) Połączenie marchewki z cynamonem jest genialne, zwłaszcza w muffinkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają obłędnie i tak też pewnie smakują *.*

    OdpowiedzUsuń