piątek, 2 października 2015

31. Piekarnik w ruch

Owsiane, dyniowo-cynamonowe muffiny z malinami i masą kajmakową podane z gruszką, malinami i herbatą o smaku gruszek w czekoladzie 
 Przepis:
1 szklanka mąki (u mnie owsiana i pszenna pełnoziarnista 1:1)
szczypta soli
łyżeczka cynamonu
pół szklanki mleka sojowego
szklanka puree z dyni
2 jajka 
łyżka miodu 
łyżka oleju (u mnie z orzechów włoskich)
+
maliny 
parę łyżek masy kajmakowej 

łączymy osobno suche i mokre składniki, następnie wymieszane płyny wlewamy do miski z suchymi składnikami, dokładnie miksujemy do uzyskania gładkiej masy, wypełniamy foremki po ok, łyżce ciasta, kładziemy masę kajmakową (ja dawałam łyżeczkę masy) i przykrywamy resztą ciasta, pieczemy 25-30 minut w 180 stopniach.
 A na malinach takie maluszki można znaleźć <3 
Wolny poranek, nie trzeba się nigdzie spieszyć, w końcu! :) 
Trzeba było to wykorzystać wiec oto są muffinki, uwielbiam je piec i za każdym razem wymyślać coś nowego. Jesień czuć już w pełni, ranki coraz chłodniejsze, zmrok zapada szybko, niedługo zima, nie mogę się doczekać świąt! Uwielbiam Boże Narodzenie, piękną choinkę, przesiadywanie pod kocem z książką i kubkiem ulubionej herbaty lub kakaa, zapach pomarańczy z goździkami, ludzi pędzących do sklepów po prezenty. I kilometrowe kolejki nawet maja wtedy swój urok :) 

6 komentarzy:

  1. Przepis wykorzystam,widzę ,że super wygląda to ciacho;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam masę kajmakową- najlepsze co może być <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ale wilgotne : )
    a ja niestety nie znoszę zimy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha w kauflandzie już na całego rozpoczeli święta :D Ja też teraz jak wracam dzisiaj/jutro na studia to byle do świąt :D A muffinki z kajmakiem, mistrzostwo ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej to nadzienie w muffinkach jest obłędne!! :D

    OdpowiedzUsuń