piątek, 16 października 2015

40. Weekendu początek

Ricotta hotcakes z kremem jagodowo-buraczkowym, pestkami dyni i orzechami ziemnymi 



Krem:
4 łyżki jogurtu greckiego
2 łyżeczki jagód ze słoiczka
2 łyżki soku z buraka
1/2 łyżeczki miodu 
Placki robione z tego przepisu: klik (bez cytryny i z mąki gryczanej)  

 Takim śniadaniem zaczynam późny poranek i to nie byle jaki bo piątkowy :) 
Jak dobrze, ze już weekend! życie dookoła mnie się kręci, tylko ja mam wrażenie ze stoję w miejscu. Z niczym nie potrafię zdążyć na czas, czyżby małe przepracowanie? Odpoczynek obowiązkowy, z tej okazji postanowiłam znów wrócić do malowania, wyciągam z szafy zaczęty dawno temu obraz, pora go skończyć :) 

10 komentarzy:

  1. Ale grube Ci wyszły, idealne! I wiem jak smakuje burak z jagodą, toż to mistrzowskie połączenie! No to zaczynamy weekendowy wypoczynek ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wylewający się ze środka krem wygląda cudownie :) Ja pewnie zjadłabym go oddzielnie, zaraz po tych plackach :p A weekend zacznę dopiero późnym popołudniem :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie pulchne placki są idealne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Puchate najlepsze :D

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie. Do zdobycia książka "Cukiernia Lidla" oraz zestaw do herbaty. http://jagodzianacoffee.blogspot.com/2015/10/konkurs-swietujemy-z-jagodziana-coffee_12.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak to ja mogę weekend zaczynać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham te placuszki, jak pierwszy raz je jadłam, odpłynęłam <3

    Co do malowania, ekstra sprawia, tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow te kolory tak świetnie się zgrały! Smaki też na pewno bardzo do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń