poniedziałek, 19 października 2015

42. Placki a'la brownie

Kokosowe placki z awokado a'la brownie z sosem mango-kokos 

 Przepis:
1/2 dojrzałego awokado
1 jajko
1/2 szklanki mleka sojowego
3 łyżki mąki kokosowej
1 łyżka mąki owsianej
1 łyżka karobu 
1/2 dojrzalego banana 
 Sos:
1 małe bardzo dojrzale mango
2 łyżki mleczka kokosowego

Wszystkie składniki dokładnie zblendować na gładką masę, smażyć placuszki z obu stron na rozgrzanej patelni. 

 Udanego tygodnia kochani! :) 
https://www.youtube.com/watch?v=IDumQ3Ydonc 

9 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy pomysł, smacznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas niestety jak awokado tylko dojrzeje to znika w niewyjaśnionych okolicznościach :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale grube, w dodatku z kokosem, dla mnie niebo na talerzu :) miłego dzionka :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Podmieniam na coś kokos i jestem w słodkim raju. *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale naribiłaś mi smaka na awokado :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne placki, tylko się zajadać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja do awokado nie umiem się przełamać :( Dla mnie smakuje jak mydlane masło, a ja masła nie na widzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham wszystkie składniki tych placków! Muszę koniecznie wypróbować przepis :D !

    running-to-happiness.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  9. Biore wszystko! I to na wynos z podwójnej porcji :D

    OdpowiedzUsuń